Thanks Nuffnang

Cuti Midterm hari tuh dipangjangkan lagi seminggu sebab bencana banjir yang melanda, dari 2 minggu jadi 3 minggu... Naik tepu duduk rumah.. @_@ Terlintas di kotak fikiran nak jumpa kawan-kawan rapat yang dah lama tak jumpa... So aku pun ke Puncak Alam jumpa kawan... Duit bila jalan memang cepat habis kan... Haha 
Alang-alang dah dekat Klang, aku jumpa lah jantung hati.. werkk, muntah hijau.. huhu... Perjalanan 3hari 2 malam... Seronok dan menyakitkan.. Lagi2 cuak bila terlepas stesen bas... Pengalaman... Balik-balik dari Klang lepas  dapat lah surat yang selama ini aku nantikan.... 

Yeah ! First Cash Out dari Nuffnang! Berkat kesabaran yang aku tunggu bertahun lamanya, 4 tahun k tunggu untuk dapat sejumlah yang kecil... Walaupun kecil tetap bermakna untuk aku... akhirnya dapat juga rasa hasil dari diri sendiri.. Terima Kasih Nuffnang, Lap Lap Lap U lah !! :D
Moga lepas ni kembali balik semangat aku untuk menulis blog di SAMIQA :)



Terima Kasih juga kepada visitor yang sudi berkunjung di blog SAMIQA4ever.. Thanks A lot.. P/s : Klik iklan Nuffnang yer, saya tetap setia pada yang satu  ^_6