Finally ITS Mine ! ! !

Salam buat semua !
hooraaaayyyy !! horraaaayy !!!weyh , kenapa dengan kau nie haa ? seronok tak tentu pasal... ada wayar yang shot ke kau nie... bahaya!!!!  haihh... apa kau merepek ini... tak ada kena mengena pun...hahaha... aku sihat-sihat aja...cuma yang buat aku happy + teruja... benda alah ini lah.. :D ambik kau ! sekali dapat DUA PIALA terus !
olahragawati keseluruhan.. :)
olahragawati bawah 18 tahun :)
memang dah lama aku nak benda ini.. setelah 2 tahun aku kemarau dengan piala ini... akhirnya tahun ini aku berjaya mengambil kembali takhtaku !!!! :)happy !
'' PIALA OLAHRAGAWATI KEJOHANAN OLAHRAGA ''
ini adalah piala tebus... aku yang tak dapat jadi olahragawati dekat MSSD Pengerang 2 bulan lalu...
 tapi rekod MSSD lagi okey !dengan  4 EMAS 1 GANGSA ! tapi cukuplah dengan piala ini...  aku berpuas hati !


No comments

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan