Rahsia Bahasa Tubuh Badan Lelaki

Rahsia Bahasa Tubuh Badan Lelaki
Credit to:WeHeartIt

WAHHH !  ! mari kita ketahui ciri-ciri lelaki jenis yang suka : :

Memandang Mata
Ini adalah lelaki yang berani dan suka berterus-terang.Dia sentiasa memberi perhatian , berusaha menjaga hati semua pihak tak kira sama ada rapat atau tidak hubungan seseorang individu itu dengannya.

Menganggukkan kepala
Ketika kamu sedang berbual dengan seorang lelaki dan dia menganggung-anggungkan kepalanya , itu membuktikan bahawa dia seorang yang sangat mengambil berat dan sentiasa mengingati kamu.Dia juga mudah memberikan pertolongan apabila kamu memerlukan pertolongan..

Menggerakkan Tangan dan Badan
Lelaki ini memberangsangkan , bertanggungjawab dan mempunyai cinta yang sungguh mendalam. Si dia juga beranggapan bahawa kata-kata tidak cukup membuktikan kesucian cinta.
Oleh itu , setiap gerakan tangan dan badannyaadalah bukti kesungguhannya terhadap pasangannya , Juga sensetif dan baik hati :))

Suka Berdiri 
Apabila bercakap lelaki jenis ini suka berdiri . Ini Melambangkan yang jiwanya suka menguasai dan mengongkong . Dia suka mempengaruhi orang lain untuk kepentingannya dan tidak mudah mengalah.

Merenung
OOpppss ! berhati-hati dengan lelaki seperti ini , yang selalu mengharapkan pertolongan dari individu sekelilingnya .
Sebolehnya dia ingin menawarkan dirinya dengan cinta , persahabatan dan kerja kerana tidak mahu mencarinya

Meniru Gerak
Lelaki jenis ini terpenggaruh dengan rasa dan tingkah laku orang lain yang suka mempengaruhinya. Namun dia seorang yang mudah untuk dibawa berbincang dan suka menurut sekiranya perkara itu tidak akan menimbulkan masalah kepadanya :))

Sensitif Pada Jarak 
Apabila berbual , lelaki jenis ini akan duduk atau berdiri pada kadar tertentu bergantung kepada sejauh mana kemesraannya dengan seseorang individu itu ... Amat peka terhadap perasaan individu tersebut serta sangat menjaga benda yang disukai atau pun yang tidak disukai.. :P

2 comments

  1. bru je nk tnya sbb ape gmbo le jun ki je..nsib da jwbkn..tq sbb memahami.hihihi

    ReplyDelete
  2. @aku hehee , of course lah memahami , mesti tertanya , napa tak letak gambar upin&ipin ker , monster kids ker,, hehe :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan