Amboi , Merayap


Tak habis dengan cerita tidur 4 pagi... Bangun pulak awal... Petang tuhhh , Planning nak pergi
Jusco Tebrau , saja nak ikut akak nak jumpa akak angkat...Wow ! sesak tak sesak unn ,
ramainya orang .. naik rimas juga aku dibuat nya.. Nasib baik Danish ada.. yang lagi penat 
tuh , dahlah tidur 3 jam jaaa .. nak berjalan dekat Jusco yang sebesar tuh.. pergghh ! naik penat
juga kaki niee.. lenguh lahh , dengan melayan cik budak debab tuh... 

Lama juga dok dekat Jusco , naik lah pula mood bosan aku.. huhu .. 
Ajak Danish jalan-jalan , agak-agak mcm dah tak geti penat budak tuh... Aku dukung,..
Perrgghh ! 20 minit tuh aku boleh tahan lah.. lepas tuh letak bawah jalan sendiri... BERAT !
16 kg sama berat dengan seguni berat kott , siapa yang larat kan  ? HAHA
Korunk sanggup nak dokong lama-lama .. Aku okeyh tapi sebab penat.. suruh jalan jee.. he

Kepenatan duduk dekat benches yang disediakan... Mu'my Danish dah seronok bergosip...
Anak dia serah kan aku lah.. huhu.. Apa lagi.. nampak Da'dy Danish masuk dalam kedai buku..
Aku ikut juga lah bawa Danish masuk dan pergi ke tempat letakknya buku kanak-kanak...
// teringat pulak aku masa pergi kedai buku dengan Norle rtuh..haha.. // Aku ambil
satu buku cerita , Danish duduk dan aku bacakan... hehe , anak sedara aku nie memang 
suka membaca buku.. baguslah Danish nie.. Be A Good Boy Kay ! :D

Agak-agak Mak dan yang lain dah nak sampai.. kitaowang pun gerak ke taman U...
Fuuhh , penat tahu tak... dekat pukul 10 baru blaa dari mall tuh...Pergi taman U...
duduk-duduk ,dengan family sendiri jaa.. walawehh .. Okeyh , sampai rumah pukul 2 pagi..

Anyway , nak ucap congrats dekat Zizan sebab telah menjuarai Lawak SuperSpontan.. :D
Zizan dan Johan memang best ! :)
sumber : Angsa Ganas !

Tidur kaa ? tak pukul 3 pagi baru aku tidur.. haiihh .. aku tak tahu bila nak back up balik
tidur yang tak cukup nie ? ? ~  Lalala ~


8 comments

  1. wah! berjalan sakan hari ni ye??hehe

    ReplyDelete
  2. tak ckup tido pastu berjalan..pergh mmg penat der,,,..

    ReplyDelete
  3. hehe mesti lengan tu lenguh sakit muscle tak terdaya nak angkat lengan haha

    sronok bila zizan menang hehe

    ReplyDelete
  4. 16kg ?dgr pun da pgsn ni.. haha

    Zizan terbaik :D

    ReplyDelete
  5. berjalan je keje .. bile nak jalan nak akak pulak nie . hehe ^^

    ReplyDelete
  6. penat layan si Danish niehh.. hehe
    tapi best ! :D

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan