Kembali ke Sekolah . Penat ?


 " Yang terpahit jua termanis
Semuanya bagiku terindah
Kuingati buat selama-lamanya "
tiba-tiba aje lagu nie menyemak dalam fikiran dan pendengaran aku.. Huhu..
Ini semua angkara adik aku yang dok pasang jaa sampai lebam telinga aku dengar sekali..
// nak menyindir aku lettuw , weeerrkk ! // tak habis-habis dengan Shilamey ! >_+

Fuuhh , panas betul cuaca hari ini... rasa macam lama sangat masa dalam kelas tadi...
Semangat datang sekolah ! HAHA , // orang dah hari ke-2 kau hari pertama ekk , ngelat ! //
Rasa ngantuk dan penat tiba-tiba menular waktu bincang kertas Add Math... Berapa markah ?
Malas betul aku nak jawab.. tak banyak mana pun aku dapat.. Terjun kolam lemas habis... HAHA.
*sila jangan buat-buat tak paham kay... geget karang !  * :/

Mungkin disebabkan cuti 2 minggu sekolah telah menukar habit aku yang biasa dilakukan.. 
Bila nak ulang dan buat perkara yang sama seperti sebelum cuti rasa liat dan berat sangat... 
Mula lah rasa letih dan lesu yang cepat... Nak kena ubah balik habit nie.. argghh ! !
 Apa penawar yang mujarab untuk ubah kembali kepada asal dengan kadar drastik ?  
Korunk ada apa-apa cara  untuk mengatasi LIAT ini...

Mood nak makan Ais-krim datang even aku tak sembuh-sembuh lagi daripada batuk...
Ramai budak kelas aku tegur , " Suara kau ROCK macam ELLA lah Hazieqah " , errkk
tak tahu pulak diowang rasa macam nak terkeluar anak tekak bila aku batuk... Argghh ! ! !
Jom makan Ais-krim ! yummy !
P/S : Kerja sekolah menggunung , maklumlah cikgu dah siap menanda kertas peperiksaan..
so , kena buat correction ! ! Add Math , Sejarah , Fizik , Pendidikan Islam dah dapat markah...
Errrr , gred ? Secret ! :P



9 comments

  1. perghhh teringat zaman skolah , kena bt correction segala... wuhaa sampai tergeliat2 tangan buat correction, tambah2 add math ,maklumlahhhh banyak "BETUL" ..hahaha

    ReplyDelete
  2. Teringin kembali ke sekolah, mengimbau kenangan kenakalan, kedegilan, kemalasan, kemengelatan, dan segala jenis ke lah.. Hewhew..

    ReplyDelete
  3. cik en dulu pun cmtu...hbs je cuti mud blaja pun hilang...hehehe

    ReplyDelete
  4. Sekarang ni nak cuaca panas gilooo, tengah belajar tu rasa nak minum je. Hihi. Kalau pekena icream. Perhh =D

    http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/pergi-hang-ke-hang-out-ehh.html

    ReplyDelete
  5. @CikMai memang banyak sangat yg betuk kak Mai.. huhuhu -,-

    ReplyDelete
  6. @Misz Mieza Best actually sekolah nie kan.. Nurrul pun tak suka cuti lama2 jadi nya mcm nieh lah payah berbenar !

    ReplyDelete
  7. @eintan nurfuzie susah kan nak balik semula habit tuh.. lambat sgt nak pulih.. herrrr >_<

    ReplyDelete
  8. Nak makan ais krim juga ! ! !
    aku pun kena balik hostel ! 0,0

    * cepat2 nak balik umah..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan