Lepaknya Rasa Lepas Balik sekolah !


Huarrgghh ! mata ini dah sepet sangat aku rasa.. macam tak mahu buka langsung.... tengok screen lappy pun kecik besar kecik ajee tulisannya... Perut lapar dua macam... nak muntah ke , nak ajak makan ? haiihh , main tanda soal pulak perut dengan minda aku nie..pandai bergurau. Korunk pernah rasa macam aku rasa  Err , kenapa hari ini rasa penat semacam ekk .. 

Balik dari sekolah tadi aku tumpang Zahidah naik motor , tengok tayar motor kempess ! dengan perasaan marah Jedah kata " Err , abang aku nie kata nak betulkan... Geram ! Geram ! " aku hanya mampu tersenyum , sebabnya aku tahu , dia penat aku pun penat... " tak apa jom pergi bengkel .Aku temankan." errkk ,takkan nak bonceng juga.tak boleh jadi..Jap.jap..

Akek dengan gayanya membawa motor ala-ala bermutu , unggul aku tahan dia.. HAHA.. " Akek,tolong bawa pergi bengkel boleh tak? kau kan lelaki tak segan sangat.. "aku meminta dengan keadaan selamba dia turun dari motor dan start motor Jedah , " Okeyhh , aku tunggu dekat bengkel ehh , " brrommm ! terus jalan , amboi budak akek nie.. bukan ke main dia meneruskan perjalanan sambil menayangkan kekacakan yang ada... // thanks lah Akek ! //
Nasib sekejap sangat .. boleh tahan lama juga kott.. HAHA .. then terus balik rumah ! Aku lapar , lapar ~ lalalala ~ nasib baik ada choki-choki punya stock ! huhu , jom makan coklat ! Dah tak ada orang nak bagi aku coklat lagi...
Siapa suka Coklat ? ? ?  Jom beli dan makan sama-sama :P


7 comments

  1. singgh sini bace entry..
    sakan berbonceng..huhuu

    ReplyDelete
  2. nak beli coklat nie...tapi nak makan sorg2...haha

    ReplyDelete
  3. Baik akek tu... Hari2 terasa penat semacam...heee

    ReplyDelete
  4. @profmie mana ada sakan.. owg tengah penat.. nak balik cepat ! :P

    *first time gi bengkel.. :0

    ReplyDelete
  5. @wanie-raina HAHA , kalau Nurrul pun tak mau bagi.. :P
    sayang tuh...

    ReplyDelete
  6. @msredcheesecake tulah .. beruntung dapat kawan mcm dia even tak sama form dan tak berapa rapat..
    Kenal masa main handball rtuh :)

    *Nasib ada orang nak tolong.. hehe syukurlah..

    ReplyDelete
  7. amboi layan choki2 eh.haha...

    dik , akak tak minat chem , akak minat bio . tp petua nak bg suka chem kan, cuba faham subjek tu.bila faham, mmg enjoy jawab soalan.try lah....

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan