Private and Unprivate Blog


Salam , lama sudah aku tidak update blog nie.. Yeah aku pun rasa macam dah malas nak update sebabnya aku semakin busy , ulang suara just malas menaip bukan meyampah ! :P tapi kalau tinggalkan lama-lama rasa bosan pulak melanda diri aku... // Errk aku pun tak pasti apa dan ada kena mengena atau tidak semua tuh.. HAHA //

Perlu ke ada blog lain , blog lebih daripada satu ? ? Pada aku mungkin.. dulu masa blog aku didirikan aku rasa macam tak perlu , tapi sekarang bila nak tulis cerita yang agak temeh rasa macam penting sangat pulak blog ke-2 niehh.. HEHE.. Why ? Maklumlah even tak ada follower dan pembaca setia beriban takut-takut ada yang meluat pulak aku cerita yang entah apa-apa jaaa , // aku pun manusia kott , tapi aku faham semua itu // :D


Unprivate Blog
Okeyh , ini blog yang dulu tak dikenali dan sekarang pun tak dikenali juga.. :/ tapi aku tak rasa yang blog Nurrul Land pada masa kini macam dah tak berapa nak asing pulak.. Kenapa ekk ? aku seorang aje kot yang perasan perubahan dan kemajuan daripada blog ini... // Nak cerita pasal family or else mungkin boleh , tapi bila nak cerita bab hati memang akan terbantut //


Private Blog
Jadi disebabkan kadang-kadang aku terkena dilema atau perasaan yang kurang enak  // maklumlah bila makin meningkat banyak kekangan yang akan dilalui // , di sinilah Nurrul Dairy tempat luahan menjadi hentaman ! ! ! See , Lets Word tell the Feel !  Actually, aku malas nak tulis dalam buku diary yang bernama Dear Yayah.. Mana tidak nya kalau aku terlupa dok letak mana-mana ada aje yang akan membacanya , Woott woott malu dowh.. -.- - bercakap berdasarkan pengalaman ,  - Huhu
Tema Blog - Aku selitkan warna utama Hitam , Merah dan Putih.. Nampak lebih Unggul , membara dan aman gtuh .. Ada korunk rasa ? HAHA kalau tak ada pun biarkan aku saja yang merasainya kerana setiap warna pilihan aku mempunyai makna yang tersendiri .. :D
P/s : Nak tanya pendapat korunk, kalau blog Utama aku buat background post warna hitam macam blog private aku korunk setuju tak ? ? ? Jawap lah.. =.=


5 comments

  1. Err , lebih elegen.. try arrhh letak..
    tapi kalau agak2 saked mata tak payah.. huhu =/=

    ReplyDelete
  2. akak rasa better blog ni mcm skunk je.. hehe..

    ReplyDelete
  3. @azriena HAHA , Aku memang nak jea letak tapi nanti sama pulak.. tak best.. hehew..

    ReplyDelete
  4. @Izara4eva™ kan kak Ara ? adik pun rasa biar ajee warna cam nie.. hehe..

    *kak ara punya blog ke-2 pun hitam gak ekk.. hehehe ;)

    ReplyDelete
  5. blog ni dah okey, nice sangat! bila baca pun best :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan