Spontaneous Thursday | 2012

Menghitung hari... hari demi hari.... huhuhu Aku tengah menunggu dengan penuh rasa sabar dan berdebar hatiku... Bulan 12 dalam beberapa hari lagi akan bertukar menjadi bulan 1 kembali... apa yang mendebarkan aku untuk tahu 2012 ialah..Can I Facing This Challenge ?!

Aku ini penggemar sukan olahraga, bola jaring dan bola baling... serta tiap-tiap tahun aku hadapinya dengan tenang... namun , tahun 2012 membuatkan aku sedikit serba salah.. Mampukah aku menumpukan akademik dan diseimbangkan dengan kokurikulum ? ? *masih berkegar-legar memikirkannya , tapi yang pasti sehingga kini aku tak menemui kepastian itu*

Tak mudah semua itu... yeahh aku tahu tak mudah... tapi aku takkan korbankan salah satu daripadanya... aku tetap keep on moving on it ! aku yakin aku boleh !  Nurrul Hazieqah , be the best okeyh.... never stop to keep trying.... :D I love you , myself...

Lots of dreams : Nurrul


5 comments

  1. i noe u can do it...gampatte!!! :)))

    ReplyDelete
  2. @bukan retis : akak , dah lama tak online.. busy ke? rindu aw...
    thanks kak :)

    ReplyDelete
  3. @cik wanie Lovela (CWL) : yakin 50-50 jek kak... hmm , takut pun ada.. huhu..

    AJA-AJA FIGHTING ! :)

    ReplyDelete
  4. adek bole :)

    Jum tengok Aku Bukan Tomboy :)

    http://izara4eva.blogspot.com/2011/12/rasa-bersalah-download-aku-bukan-tomboy.html

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan