SEPI tanpa kata........



Aku Pilu...
Aku Hiba...
Aku Sedih...
Aku Rindu...
Aku Berduka...
Aku Menangis...

dan aku...
Akhirnya keseorangan... :(

Bila naik sekolah saja.. Bila habis masa cuti.. Bila weekend bertukar weekdays ...
Rumah aku yang penuh dengan keriangan dan kekecohan akan
bertukar menjadi sepi , sayu dan sunyi...

errr ... aku tinggal bertiga saja di rumah..
my dad , my mum and me ....
nasib baik ada 7 kor kucing yang nomey-nomey buat peneman dan periang hati ini... mm...

Aku tunggu korunk semua untuk cuti sekolah raya China...
♥ abang long
♥ kak long .
♥ abang ngah
♥ kak ngah ,
♥ abang lang
♥ kak lang ,
♥ abang jang ,
♥ abang ude
♥ adik utam ,
 adik usu 
dan
my sweet love  Danish ! :)
"Mengapa terjadi keadaan begini ?
dikala aku dan yang lain sedang bersuka-ria ... berkumpul bersama ...
Kalau memang perjumpaan dan perpisahan memang berlaku... aku terima .. qada' dan qadarnya
aku berdoa.. sentiasa berdoa ... dan selalu berdoa ...
siang dan malam tanpa henti ....
semoga pertemuan dan perpisahan ini diredhai Allah S.W.T :D "
*ubah suai lagu artis kesayang - rindu serindu rindunya - *

ME LOVE MY FAMILY ! 


4 comments

  1. alahai.. mcm kt umah akak la.. tggl parents n adek akak yg kecik jew.. nway , selamat kembali ke skolah syg :)

    ReplyDelete
  2. @ aRa ❤ aFiq™ : eemm ,sedih kan ? nak tunggu smpai raya china.. lama lagi.. hurmm

    ReplyDelete
  3. @ khairul akmal bin azman : bukan ley online selalu.. urm..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan