Love Letter !

Salam semua yang awesome ! :D
Hari ini excited giler pada mulanya bila balik rumah ada dari sekolah ,  cek dekat letter  box terpangpang comel tulisan penuh nama serta alamat rumah aku..Hati di dalam rasa seronok  bukan main lagi.. hihi , tengok tulisan yang ala-ala tomeyh aku kenal siapa pengirimnya.. hehe siapa lagi kalau bukan dari sayang aku yang baru semalam dimimpikan.. =.=

Mula lah dok berangan itu ini , sampul masih dalam gengaman ,isi masih tidak diteliti dengan rapi. Perasaan seronok bukan sebab apa , cuma first time letter box ada senarai nama aku...  Korunk pernah dak rasa apa yang aku rasakan ?  HEHE , mesti pernah kan.. :P   Dengan hati yang sangat girang aku membuka surat tersebut ... sekali dibuka.. terteralah...

Lamunan aku terhenti dan hilang semua moment happy aku yg dok berangan tadi.. haha :P Ingatkan buah hati yang jauh nun di sana.. Rupanya Pesanan ikhlas daripada adik bongsu aku.. Thanks yer Chepah chubby ! Haha , kau dah buat aku belayar jauh betul tadi.. huhu..  *buat aku melompat seronok hilangkan tension belajar aku sekejap.. lawak lah hang niehh.. Insya'Allah aku akan ingat pesanan tuh.. :'D sayang kau adik ! ! ! :')
Hari ini ini kelas petang fizik dibatalkan , haduyy , mood tengah berkobar-kobar nak belajar terkubur gtuh saja.. its sokeyh.. I love Physic Subject ! , yang 8 subjek lagi pun aku sayang juga.. :D Banyak buat eksperiment aje hari ni..
A Red Letter ! !  - 9 is Hard but Sweet ! - :D


12 comments

  1. sweet nye adik dia..akak tak pnah dpt love letter.ehehehe

    ReplyDelete
  2. hehehehehe.. lain yang ditunggu lain yang dapat la kiranya ni??

    awak buat saya terkenang zaman2 utus surat dulu2 la.. sekarang da jarang da ada benda ni.. sebab da ada internet dan jugak talipon kan??

    ReplyDelete
  3. Duk berangankan surat dari sape tu? hehe..;)

    ReplyDelete
  4. @CikMaiHEHE , love letter lah sgt kak Mai.. :D

    *PESANAN NIE :d

    ReplyDelete
  5. @Boni JLL3 kan , Bab syrat menyurat nie.. sekrang makin pupus telan dek zaman..

    *Nurrul suka sebab rasa romantik siket :P

    ReplyDelete
  6. walaupon diri ini ada 6 orang adik,tapi sorang pon tak pernah buat gitu.waaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  7. sweet adik dia, adik akk xpenah bagi surat kat akak...hhee

    ReplyDelete
  8. @profmie Tahu takpa.. boleh ! at least terubat hati yg dok sorang2 kat umah nie.. :D

    ReplyDelete
  9. bagusla... buat elok2 yer adik..=D

    ReplyDelete
  10. yup@ sy faham perasaan itu hehe... alaaa adek pulak yg bg hahaha

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan