New Home | Sem 1

Introducing My New Home , Welcome to Kolej Baiduri di UiTM Segamat..


Jangan jeles kolej aku warna merah+coklat.. Suka sangat kombinasi warna blog ini.. Makin bersemangat nak belajar sampai graduate 2 tahun lagi insya'Allah.. ^^ Kolej Baiduri dan Kolej Mutiara merupakan kolej dalam Sektor B.. Okeyh , kolej ini kolej lama tak macam Hanis Zalikha dapat kolej baru.. Kami 1 bilik 4 orang.. Meriah gtuh !! hehe.. Senior Baiduri cakap kolej Baiduri " Kolej Islamic" Sejauh mana islamic itu aku tak pasti lah... Kolej ini juga ahli-ahlinya kebanyakkannya adalah dari Komanda .. Jadi tak hairan buat aku peraturan dekat kolej ini memang ketat ! Tapi aku okey aje.. selagi kita follow the rules nothing make wrongs right ? :)
Okeyh , ini loker aku yang telah ditacap... Still ada elemen warna merah. Penyumbang pada semangat !! Banyak gila kot barang aku banyak.. Sebab malas nak ulang-alik balik rumah or pergi bandar tuk beli barang... So prepared Everything !! ^^ Baju kurung tak banyak sebab aku tak suka pakai baju kurung cuma bila masuk kampus ini aku nak berbaju kurung saja.. Aku pun tak tahu kenapa.. mungkin perubahan persekitaran.. Tak pandai aku nak dress-up ! My mission now nak kumpul baju kurung sebanyak boleh jadi hari-hari boleh pakai baju kurung.. senang pun senang.. tak leceh..
Jadual Kuliah buat masa ini tak padat sangat , tak kelam kabut sangat.. Yelah , dapat kolej duduk dekat tingkat 3 kalau siap lambat untuk ke kelas yang boleh tahan jauh tuh payah nak berlari.. Management of time memang penting.. Dekat sini semua kena gerak sendiri.. yeah , new life yang mencabar buat aku..
Assignment dah meluaskan tapaknya.... selamat besibuk-sibuk dan bercinta dengan presentation ... huargghh ! banyak benda baru nak belajar... ada siapa-siapa nak bagi guide.. ^^


7 comments

  1. Belajar rajin2 ye dik.. First sem ni tak bz sangat lagi.. All the best k! ^_^

    ReplyDelete
  2. cantiklah bangunan dia warna merah tu..

    ReplyDelete
  3. wahwah seronok ye. btw, Goodluck ! best betul nmpknyaa. hish sgt brsmgt nk masuk kmpus julai nih hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe , Selamat masuk ke kampus dan selamat belajar juga buat awk !! ^^ Take care taw... :)

      Delete
  4. selamat belajar ya Nurrul :) belajar rajin2 tau ^^ kelas gituu.. warna blok nak sama ngan warna blog.. hehe :D

    ReplyDelete
  5. Welcome to uni's life.Perjalanan awak baru bermula,semoga dipermudahkan segalanya, dan jangan segan2 untuk bertanya ;)

    ReplyDelete
  6. Waaa dekat je ngan rumah akak UiTM Segamat ni. Hehe~ Tahniah. Belajar rajin2. :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan