Sport Days

Last minute decision untuk join Sport Day dalam permainan bola baling anjuran D'trans Society. Dengan mencari ahli-ahli secara rawak, tanya aja lah dekat wing B tingkat 3 ni siapa yang nak join.. Nasib baik cukup-cukup ahlinya..hehe dapat juga aku lepaskan rindu untuk bermain bola baling suka-suka..
Terima kasih kepada ahli-ahli kumpulan BB3 !! Kak Fiqa, Linda, Salbiah, Awin, Kak Fatin, Mun dan Kak Fiq .... Anyway walaupun kami hanya baru berkenalan semasa permainan ini berlangsung tetapi kami rasa macam dah kenal satu sama lain dengan begitu mesra..
Ada yang bertanya apa maksud BB3 ?? hehe itu nama kumpulan ideanya gila-gila datang dari aku... Sebab kami semua tak sempat nak memerah otak nak beri nama kumpulan.. aku dengan sewelnya letak BB3 yang membawa maksud " Wing B Kolej Baiduri Tingkat 3 " Hehe.. >__<
 Alhamdulillah.. Dapat tempat kedua dengan hadiah wang berserta sijil... Terima kasih kawan... Seronok bermain pada hari ini.. walaupun kepenatan at least kita dapat bina ukhwah sesama kita dan dengan cara ini kita dapat mengenali mereka-mereka daripada course yang lain.. :")


No comments

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan