Ramadhan Jangan Pergi......


Pejam celik pejam celik, tinggal beberapa hari saja lagi kita akan menyambut Syawal.... Ya Allah, betapa pantasnya masa berlalu, panjangkanlah lagi hari bulan Ramadhan ini... Sungguh ku merasa manisnya keberkatan yang ada dalam bulan ini... Aku tak pasti adakah aku kan bertemu dengannya lagi pada akan datang... Masih banyak kekurangan yang belum aku perbaiki.... Ramadhan, jangan pergi..
Sedihnya untuk meninggalkan bulan Ramadhan... Adakah aku akan tabah sebagaimana tabahnya aku dalam Ramadhan kali ini ?? Ya Allah, kuatkanlah daku....
Semoga ada sinar bahagia kelak buatku menghadapi segala dugaan , ujian dan cabaran dariNya..
Peliharalah aku dari kemurkaanMu, semoga kita mendapat berkat bulan yang mulia ini.. :)
Selamat Berpuasa, Nurrul mohon maaf zahir dan batin sekiranya tersalah kata, terguris hati dan ter apa2 yang tidak disengajakan... :)


4 comments

  1. terasa kali ramadhan berlalu dengan cepat sekali.. pejam celik pejam celik. yepp terasa tak puas rasa.. smoga amalan diterima olehNYA :')

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya! Saya owner blog yang asyik hujan.. *faktor cuaca tak menenti* hehe

    ReplyDelete
  3. tuptup Ramadhan dah nak sampai ke hujung.. byk dugaan kita kena tempuh kalini kan :(

    ReplyDelete
  4. ramadhan dah pun meninggalkan kita.. salam syawal..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan