Bersiar Bersama Kakak !

Hari ini merupakan hari yang penuh dengan kegembiraan ! :D tak macam selalu... sebelum hari cuti sekolah ini...  hidup aku bosan jup ! mana tidaknya... pejam celik pejam celik hari-hari asyik  buat kerja yangsama saja.. naik meletup kepala otak aku nie lah.. aarrrrrrggghhhh ! ! ! ! ! patutnya cuti sekolah ini pelajar macam aku release tension, tapi buat aku cuti 

ini macam ''racun serangga'' yang membunuh nadan aku tahu tak ? ?  hahaha... racun ker ? ? huiihh ..mungkinlah kalau time yang membosankan  seperti hanya menongkat daku dekat rumah sambil memikirkan apa yang patut dibuat ? ?  !  aku ini dahlah seorang yang 'hyper-active'' ! huhu :P  tak pandai nak duduk diam-diam lah ! haaiihh

kenapa aku happy ? ? kerana kakak kesayangan aku serta family nya balik ahh ! 
apa lagi ! ! ! =')hehehe... spend together with my family is the most wonderful things for me dear ! ! ! ( ♥ _ ♥ )...  so , aktiviti kami adalah bila bersama ialah 'merayap ! ' haha ..  kami ini kalau dah jumpa memang sangat suka =
  • merayap ! ngeh3... 
  • sekumpulan gossip gurls ! huh ! cerita hots mesti dibahaskan...
  • cerita sana sini.. personal ? public ? ON saja 

mmmm , bengong tambah wow kami ini kan ? hheee LOL tengok kami spend time together dekat TG.BALAU... =) Kawan-kawan mesti tahu kan dekat mana tg.Balau ? ? Takkan kawan tak tahu.. kalau kawan nak tahu.. datanglah negeri Johor.. pergi daerah Kota Tinggi..On the way sebelum nak 
pergi ke DESARU...Jumpa Tg.Balau dulu.. :D



my beloved sister and her family !
abg mie dan Danish...seronok kalau mereka bali rumah !
riuh ! :P

TERBANG DANISH ? 
eeehhh.. budak chumeil ahmad danish hamizi nie.. :P
aku dengan adeq....SENGAL ! ! main flying pulak ! =)



No comments

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan