Holiday Journey 2012

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera  !
Walaupun cerita ini dah seminggu ter-draft dalam fikiran aku.Dengan gagahnya 
aku coretkan blog ini sebagai kenangan.. Muahaha , Poyo yer.. :"P 
Korang Bercuti kat mana ? ? Aku tak kemana sangat pun ..  Just dari hari 
Konvo abang seminggu berjalan.... Dari Kuala Lumpur ke Pahang
 berjalan terus ke Terengganu , Stay kampung Bukit Besar dalam 3 hari 2 malam
 kemudian gerak ke Pahang balik , Esoknya ke Johor.....
As usual moment paling sedih bila aku kena tinggalkan Danish setelah selama seminggu 
kami bersama-sama , Mu'my sangat suka sebab cuci tangan masa holiday , bila nak
mandi , basuh beyak ect jatuh kepada tugas aku.... Aku tak kisah... Seronok ape ^^ 
Tak sabar nak tunggu adik Danish keluar... Apa lah gelagat Abang nie ?
Dengan budak chumeil nie , Baby Dina yang sangat peramah orangnya.. Sampai kadang
aku tak terlayan dengar Dina bercakap.. Hehe , sekali bila dekat 15 minit gtuh tak nampak
batang hidung ayah dan ibu , terus tawanya menjadi tangisan... Amboi.. dah kenal orang
budak nie kan... Geget juga karang hidung tuh.. dah lah mancung.. hehe >_<

Sempat aku Snap Gambar Masa di Cherating Resort masa tunggu abang keluar Check out
Resort... Siket tak siket yang penting ada gambar.. ^^
Sakan budak nie main buai.. tak mau turun... Sambil nyanyi lagu " Buai laju-laju.. " :")

Pantang nampak air budak Danish niee.. Dah awak tuh baju  tak ada.. Tak cukup baju bercuti.. Nak tak nak celupkan kaki dalam kolam pun jadilah.. Haha
Last , Gambar masa dekat Balok Resort , bermalam sebelum pulang ke rumah... Beriye 
aku senyum  ambil gambar dengan Danish pakai baju Pooh , Danish tayang pistol hasil
mengepaunya dari Pak Uda.. hahaha pantang budak nie.... Pandai sangat pau !
Sampai ke sudah hanya mata aku ajee yang masuk picca ..ampeh -.- 
Penangan Danish... Baru sehari aje aku berpisah dengan si comel ini... Nak panggil kucing pun tersebut panggilan nama Danish dengan manja nya.. sobsob :"/ Adik aku yang mendengarnya hanya menggelakkan aku .. Errkk , segan nya.. tapi ape boleh buat akal dan bicara ku tidak berada dalam keadaan yang stabil >_<
 *Danish bila nak jumpa lagi ? *


4 comments

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan