Lesen P

JPJ motor 12/03/2012 hari tuh , sejak ada masalah yang lagi menakutkan... bila test jpj motor perasaan takut gementar tuh hilang tak ada langsung... hanya doa dan tawakal ajee... dengan tak ada semangatnya , tak buat latihan dekat seminggu.. Aku tawakal ajee naik atas titi yang sangat gerun kononnya pada aku tuh.. Fuhh , Alhamdulillah lepas... JPJ kereta pun dah lepas 26/03/2012 rtuh..
Yang paling seronok lagi bila dapat tahu lesen P aku dah keluar.. Yeahh !! kini aku ada lesen kereta dan motor.. tapi apa-apa pun masa Percubaan nie kena jaga lesen elok-elok.. :) Hmm,lepas nie dapat pandu kereta panjang langkah lerrr aku... kui3.. Tuh yang sampai sekarang aku diamkan jek dulu... Ok mak abah taknak bagi bawa sekarang takpe... takpe.. aku sabar.. bila dah dapat peluang nanti... Huiishh ! Siap lah !! :"3 HHAHAHA *ketawa jahat *..
Sabar , Sabar dan Sabar.. ^_^
Ya Allah , tenangkanlah hatiku setenang air sungai yang mengalir , Kuatkanlah hatiku sekuat usaha air sungai yang terus mengalir biarpun dihalang dengan beribu batu di sungai.. Satukanlah kembali hatiku dan hatinya.. Tabahkan hatiku untuk menghadapi segala dugaan dan ujian dariMu... Amin.. :'(



5 comments

  1. bestnya dah ada lesen kereta x) jeles.. hehe

    ReplyDelete
  2. wahhh dah ada lesen kereta. enaknya dumdumdum. hahaha

    ReplyDelete
  3. @Nurul Amanina Enak mmg enak.. kena tahan ajee hasrat nak memandu tuh.. haishhh.. sabar jelah.. :)

    ReplyDelete
  4. Pasnie boleh merayap lah... seronoknya !!! yeahyeahyeah !!1 :)

    ReplyDelete
  5. dah dapat lesen,,bolee la merayap pas nih..hee..tahniah.. :D

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan