Jauh Perjalanan ....

Salam semua ....
Rindunya nak menaip... Raya sakan punya pasal... sampai buku pun terkatup abes ! 
Hari itu beraya di Johor , kali ini merantau jauh ke Timur Malaysia... Penat pun penat...
tapi semangat nak beraya punya pasal.. Alhamdulillah sampai dengan selamat di 
Kuala Terengganu , Terengganu...
Bila sampai ajee.. memang ramai lah saudara-mara dah balik.. biasalah dari hari raya
pertama mereka dah dekat sini... jadi kami beraya sendiri aja lah... ^^
Akhirnya ! dapat juga bergambar berdua berasama Cik Boyfie yang debab nie....
Puas hati aku dapat bermain seminggu dengan Boyfie.. Memang betul-betul 
seronok cuti raya aku tahun nie.. Cuma aku dah warning dekat Akak aku , 
jangan balik Johor  bulan September dengan November tahun nie... 
haha , Kalau boyfie ada aku  tak nak dah buat kerja lain... 
Mana nak letak buku aku dan exam aku ? ? Kacau bilau jadinya.. huhu..
Aku pun tak tahu sejak bila aku dah giler dengan namanya Lensa ! Dulu paling payah
muka aku nak tertempek , sekarang , mana-mana aja aku selit.. Haha.. 
Suka Gilak tengok gambar nie.. ^^
Okeyh , gambar nie yang paling cun ! Haha , tengah rehat-rehat cik Boyfie yang dulu tak moh
tegur Dina , tengok sekarang semakin rapat pendekatannya.. HAHA.. :") dah makin sayang adik
Dina En,Boyfie aku nie.. Bagus-bagus.. nanti dah ada adik dah senang.. 
Fuuhh , sedih tinggalkan budak comel ini... Asal berpisah aja.. mesti nangis.. :"< Nanti kita jumpa lagi yer sayang... Ateh sayang Danish dan Dina.. :") Hmm , Exam tinggal beberapa bulan aje lagi nie.... Aduihh , rasa cepat betul waktu berjalan... sangat pantas... Aku saja ushar-ushar calender dalam phone pagi tadi , bila tengok.. Just tinggal 4 bulan aje aku nak habiskan belajar di bangku sekolah.. Bulan September , Oktober , November dan Disember...
Nurrul Wake Up ! ! !


8 comments

  1. Awww ... comel boyfie! Jadi boyfie Nana jugak boleh? HAHAHA!

    ReplyDelete
  2. Raya raya jugak taw. Exam jangan lupa.


    Selamat hari raya!

    ReplyDelete
  3. comel budak kecik tu ,
    btw , gudluck utk trial sys :D

    ReplyDelete
  4. @nana kamarul HAHA , mana boluhhh kongsi... ta nak.. ta nak.. ^^

    ReplyDelete
  5. @syAzAnA mau fokus... Buka buku... blog pongg akan ditinggalkan lama.. :"<

    ReplyDelete
  6. boyfie kte pon ade yg debab.. hehe dak eina ade 3boyfie..tiga2 dak eina syg..huhu selamat hari raya. gud luck exam dik! =)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan