Mata Aku Silap ?



Sedapnya minum air Starbucks coffee tengah panas-panas nie kan ...
Ermm , yum yum ! terasa air kopi dekat tekak nie... alahai..
tiba-tiba rasa tuh jadi aneh bila dah 2 3 kali aku review blog nie ..
Tak ubah-ubah juga apa yang aku sangkakan...


See ? korunk nampak tak macam apa yang aku nampak ?
Could you tell me , actually what happen to my bloglist ?
Aku dah lah memang suka baca blog yang aku dah senaraikan , 
tetiba pulak jadi gini , manyak woo blog yang aku senaraikan.....
Aiyoyooo... ada siapa boleh tolong ? Takkan nak remove then letak balik.. siyes..
blog yang aku ingat just kak Ara dan Abg Arelan . Bantu saya ! ! 
Hmm , hari ini exam Paper Bm 1103/1 dan 1103/2..Not bad At All , alhamdulillah Tuhan melancarkan segala jawapan dan idea dalam otak aku untuk hari ini..Insya'Allah dapat markah cemerlang untuk bm..: Esok paper Bi , *alamak , lemah tol nie.. aku dok fikir macam mana nak buat ayat sok...* Harap lancar macam paper tadi :D


7 comments

  1. Alahai, akak pun tak tau nak cakap cemane.. Nampak gaye camtulah, kena remove & listkan balik.. Huhu..

    Btw, gudluck paper sok ye! ^_~

    ReplyDelete
  2. @Misz Mieza lah ye ke kak Mieza... ayoyo..
    kena cari balikk lah nie.. so da :(

    ReplyDelete
  3. macam kene listkan balik je .. emm . all the best ye exam :)

    ReplyDelete
  4. Cam dah remove tu dik.. Kena listkan balik..

    ReplyDelete
  5. akak pun pnh jdik cmni.. mmg akak listkan blik la sume.. huhu.. ecece.. blog akak ingat ye :D

    Good luck ntok paper esok syg.. Bi i like :)

    ReplyDelete
  6. Thanks you kerana membantu.. Nurrul dah listkan balik.. tapi jenuh laa nak cari balik...huhu.

    *takpe pelan2.. pasnie nak buat satu page pasal bloglist lah... takut jadi cmnie lagi :(

    ReplyDelete
  7. tengok ok je.hmmm...papepon gudluck paper bi tu ye

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan