Sehari Bersama Kekasih

Walawehhh ! Gempak habes tajuk entry unn ? tak pernah-pernah aku
cerita pasal pasangan aku.. tiba-tiba hari ini nak share dekat diary yang dah tak private
niehh .. Haha , terkezuutt mak .. okeyhhh .. tutup cerita....
Nak tahu ker siapa kekasih aku niehh ?? aku memang tak pernah post dekat blog nie..
Betul nak tahu , kalau nak sila teruskan membaca... agak-agak menyampah..
tekan aje button X yang berada di kanan tab korunk.. kay ? :P
memperkenalkan ...
.
.
.
taraa ! ! !
COMEL kan ? aku memang suka dan sayang sangat dekat dia nie..
Tengokk , Lupp lupp lagi taw.. hihii // jangan muntah kan sni kea ? //
* Abaikan aja budak nie dah lama tak mengarang , tuhh yang pelik-pelik jaa.. haha.. 
lama tak update , maklum busy nan paper addmath  hurm*

Fuhhh ! Cek baru balik dari kelas Biology nieh...
Ini semua gara-gara Priya .. hahar :P hari ini memang tak ada paper..
tapi si Budak hidung mancung niehh dok tanya cikgu pagi nie nak belajar dekat
kelas or dekat makmal ?? .. // daripada cikgu tak tahu yang budak bio free , jadilah kelas pagi. //

Cehhh , ada yang berharap dah kelas pagi sampai waktu balik.. Harap-harap tak ada kelas 
petang , memang tak lah kan... Memang happy gila belajar aku event mula-mula
tak nak , tapi bila dapat teknik-teknik macam mana nak jawab ... mana nak jawab dulu..
Aku siap berharap hari Ahad ini cikgu buat kelas lagi.. hehe...

Cikgu SMKBM memang rajin buat kelas kan ? Terima kasih cikgu..sanggup luangkan masa bersama pelajar yang kdg-kdg kemalasan menjalar...// alamak ! Teringat pulak nak update entry hari Guru.. Errmm nantilah... // Esok pula ada Bengkel FIZIK , Harap dapat berjalan dengan lancar..Dalam banyak subjek sains Tulen aku suka Bio dan Fizik..Korunk pulak ? ?


6 comments

  1. alaaa.... ingatkan kekasih betul2. baru nak excited. haha

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, untung parents adik ada anak yang bermotivasi nak belajar macam ni.. Belajar2 rajin2 tau! Semoga akan jadi murid paling cemerlang kat sekolah..! =)

    ReplyDelete
  3. wah suka biology ye.. blajar leklok yew syg.. akak dulu anak tiri ja ngn bio :P

    ReplyDelete
  4. btw syg header tu akak wt sdri tapi doodle tu cilok org punya :D

    ReplyDelete
  5. hahahaha.. main2 ye..hehehe..

    ReplyDelete
  6. saya memang tak suka bio.bio la yang wat cacat result SPM.tetiba ada satu B sebab bio.hahah..minat BM & BI sebab cikgu comey. :P

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan