Tidur Aku Digugat !


" Alamak ! lambat pergi sekolah ! Bangun-bangun , hari ini kan Isnin , baju uniform tak gosok,
Kasut sekolah lupa nak cuci , buku-buku tak susun lagi , serabut-serabut ..
Really kucar-kacir suasana tuh... Aku dah kelam kabut dibuatnya....
Haihh , apa lah.. " , mimpi rupanya.. :P 

Hari aku tidur betul-betul tak tenang lahh , Setiap satu jam asyik terbangun... Apa hal ekk ?
Mungkin perasaan aku yang terperanjat malam tadi sebab ada budak puji aku comel ...
Thanks lah dear , Ikhlas ke tidak tuh.... tak palah. kan.. huhu .. Itu aku tak kisah sangat , 
yang lagi terkejut beruk dikatanya aku tak gemuk masa yang jumpa aku rituh hari..... 
// haha , mimpi atau fantasi ? tapi peliknya.. bila dikata kurus tanya tak mau gemoks kaa ? //
Nak kena geget rasanya tuh... ada-ada aje lah budak nie... eiishhh !

Itu yang tak tenang sangat masa tidur , jam ke-2,3,4 aku bangun , lampu bilik
aku masih terbuka... tengok adik aku still depan lappy , sudah-sudah.. aku nak hangen ajee,
masa cuti gtuh lah jadinya.. then tidur siang sampai tak geti-geti nak bangun... 
karang tak bagi main lappy mengamuk pulak... bukan tak boleh , 
tapi agak-agak lah.. ganggu proses tidur aku yang lena.. dan jam ke-5 , macam biasa aku bangun
lari dari katil kesayangan dan dating kejap dengan bilik air.. haha .. :P


Agak-agak dah bosan , buka lappy On9 , dengan niat nak blogwalking lahh, dah lama 
aku tak exercise jari jemari aku yang debab nie.. haha :) bagi aktif sikit... huhu
Sepanjang blogwalking , kebanyakkan yang aku baca semua buat perut dan nafsu
makan aku membuak-buak ! haha ... Ada Resipi ala-ala jee like Pasta Goreng , Popia Goreng 
dan Kek Batik haha , mana tidaknya... dengan gambar-gambar yang mengacam
serta perkongsian resipi makanan ... Pergghhh ! Yum yummy ! nasib gambar tak boleh makan..
Fuuhhh , aku bosan hari ini , sebab tak ada aktiviti apa-apa yang boleh dilakukan...jadi masa untuk ke Blog Cik Boni yang boleh buat aku gelak sakan dan terguling-guling atas padang ! ! ! :P Counting days : 2 days more :')


9 comments

  1. hehe. selamat bercuti ya ! lupakan pasal sekolah buat seketika xD

    ReplyDelete
  2. kalo boleh maka gambo tu kan best...mcm2 jns makanan wat waser nak terkam skrin kan :)

    ReplyDelete
  3. @Tyikhya Sharfyikha haha , Kuat makan ? ? tAK DALAH... bLogwalking pagi2 then asal baca jek pasal resipi buat perut nieh lapar -,-

    ReplyDelete
  4. samalah kita. baru je bce satu blog nih dia crite psl KFC >.<

    lapar giloo

    ReplyDelete
  5. adik takleh tido dlm terang ke ?? akak plak takleh nak tdo gelap .. mesti kene ada cahaya .. hehe ^^

    ReplyDelete
  6. best nye cuti kan.. blog boni tu mmg bleh buat pecah perut.. haha

    ReplyDelete
  7. @ciksengeh :D Entahh , dulu okeyhh jea.. sekranag nak kena romantik pulakk .. :P

    ReplyDelete
  8. lalala .. maafkan aku , maafkan aku.. maafkan aku.. huhu..

    *bukan salah ku... :P

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan