Mid Year Exam dah Habis..


Okeyyhhh , sini nak umum , Mid Year exam dah habis ! ! ! ~ lalala ~
Sila suka semua sebab tinggal 2 hari lagi nak cuti... * Opppss ! ! ! jangan suka sangat ea... 
kau dah disediakan cikgu jadual untuk kelas tambahan no holiday kay ... sentap jap !*
Keputusan ? ? Kita tengok sama-sama nanti kay.. hehe
Sumpah , sumpah.. rasa dekat sebulan memang sebulan aku duduk dekat dalam dewan
jawab exam.. Fuhh ! Terasa macam dah SPM ... cakap pasal tuh , tinggal berapa bulan aja lagi....

Errkk , aku makin takut pulak tengok bila aku macam gini gayanya....
memang tak boleh jadi maa.... aiishhh , kadang-kadang angin juga dengan dugaan dan dilema
yang datang dalam diri aku nie... tapi takpelah.. aku follow aje apa yang akan terjadi..
Make all of them positive.. :D Yeahh , aku kena kuat.. aku kena kuat.. Fighting !

Nak cerita pasal petang berjalan... haha , Untung sangat lepas dapat tahu yang aku dah pun 
last paper , petang-petang tuh aku ke bandar dengan geng basikal sekolah.. haha 
Fuuhh , tunggu bas bagai nak rak , sejam kot .. tak muncul-muncul... disebabkan takut
Agro bank dah tutup //suhana nak cucuk duit biasiswa// alternatif naik teksi.. haha
Kitaowang jalan-jalan cari benda yang hendak dibeli.. Aku beli apa ?  aku tak beli apa-apa
 Sampai balik umah...Kepenatan tak payah cerita... haha..  mata kecik besar kekcik besar aje..
Tumbang bangun tumbang bangun dan Tumbang...........
Lagi 2 Hari nak cuti ? ? Seminggu lagi Danish mau balik :D Huh , dekat sekolah datang esok mesti bosan unn ,exam dah habis cikgu dok syoo tanda kertas ujian... merapu tak merapu aku jawap... kita tengok keputusan exam nanti yar.... >_<


7 comments

  1. selamat bercuti ya... tapi study jangan lupa... done follow - Noob

    ReplyDelete
  2. wah ! tahniah dh habis exam ^^

    ReplyDelete
  3. yeay.exam dah habis.hehehe..otsukaresama desu~~~

    ReplyDelete
  4. wahh! lps exam dah.. merdeka merdeka! hehehe.. rindu pulak nak skolah balik sbb exam lagi senang dr exam skrg uwaaa haha

    ReplyDelete
  5. syok nye exam da abes..msty kputusan gempak punya :))

    ReplyDelete
  6. exam ? ? ERRR , seram bunyi nak tunggu result :O

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan