Thanks Nuffnang

First Cashout Nuffnang

Assalamualaikum dan Hi,
Cuti Midterm hari tuh dipangjangkan lagi seminggu sebab bencana banjir yang melanda, dari 2 minggu jadi 3 minggu... Naik tepu duduk rumah.. @_@ Terlintas di kotak fikiran nak jumpa kawan-kawan rapat yang dah lama tak jumpa... So aku pun ke Puncak Alam jumpa kawan... Duit bila jalan memang cepat habis kan... Haha  Perjalanan 3hari 2 malam... Seronok dan menyakitkan.. Lagi2 cuak bila terlepas stesen bas... Pengalaman... Balik-balik dari Klang lepas  dapat lah surat yang selama ini aku nantikan.... 


Balik balik rumah, mak bagi surat.. eahh teruja kejap ada orang bagi surat dekat kita. Siapa ya?? Sekali buka rupanya dari Nuffnang... Duit hasil kerja blog peribadi ini ada sikit dapat.... Yeah ! First Cash Out dari Nuffnang! Berkat kesabaran yang aku tunggu bertahun lamanya, 4 tahun k tunggu untuk dapat sejumlah yang kecil... Walaupun kecil tetap bermakna untuk aku... akhirnya dapat juga rasa hasil dari diri sendiri.. Terima Kasih Nuffnang, Lap Lap Lap U lah !! :D
Moga lepas ni kembali balik semangat aku untuk menulis blog di NURRUL  :)



Terima Kasih juga kepada visitor yang sudi berkunjung di blog NURRUL.. Thanks A lot.. P/s : Klik iklan Nuffnang yer, saya tetap setia pada yang satu  ^_6


2 comments

  1. Salam, hai (n_n)...wahh dh boleh cash out ea? sy haritu try kena reject, pesal ntah..haha samelah kite..bertahun tggu utk jumlah yg xseberapa tu, tp tetap happy dan rase puas sbb tu hasil kita tulis blog kan..tahniah! hehe :)

    ReplyDelete
  2. bestnya!!! akak tak merasa lagi. baru dalam rm30 je.HAHAHAH

    ReplyDelete

ღ Nice to see , nice to read ,
Once comment , I will hit you back ! :D
Its that true my poem ? HAHA. Ignore it..

Thanks , I love you all !