Jalan-jalan Putrajaya


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Cuti sem ini lah masanya aku duk perabih masa dengan berjalan-jalan, yeah yeah, balas dendam sebab tak dapat buat semua tuh masa tengah belajar.. Nampak tak budak skema dekat situh.. Peduli apa orang kata, yang penting aku happy.. ~lalalala.... ~ Alamak, emosi sekejap.. bahaha..
Back to story, Unexpected bila my dearest chui, Haninah ajak aku join main netball untuk Puteri UMNO wakil Pengerang... disebabkan kegianan nak main bola jaring yang melampau... aku pun join tanpa ada fitness.. HAHA... Game berlangsung pada 25 hb 04 di Stadium Bukit Tiara, KL.

Gambar 1 dari kiri Ulfa, Amira, Fatin, Nani, Kak Izzah, Farah dan Izzati..
Nina, Aku, Nana, Kak Fieda, Naila dan Pieka
 Nie lagak dan aksi postmortem lepas game pertama kena belasah agak kejam jugak.. Budak-budak yang main kebanyakannya lepasan SPM dan tidak mempunyai pengalaman main game open.. Bila masuk padang punyalah pucat muka.. Aku dengan Nina bagi kata-kata semangat untuk game seterusnya kepada mereka.. Kalah menang belakang cerita yang penting semangat berjuang dan kesukanan itu mesti ada.... ^^

Yeah, inilah rupa kiteowg dalam van putih.. disumbat ala-ala tin sadin.. nasib badan semua cute-cute jer... hehehe..  Walaupun bersempit muka seronok berjalan patut kedepan.. tak mungkin sebab itu akan spoil kan mood kiteowg.. HUHU >_<
Last Not Least, buat pertama kalinya aku menjejakkan kaki di Masjid Putra, Putrajaya.. Perasaan excited tuh ada siket aja dek kerana kepenatan badan.. haha.. Tapi suasana dan pemandangan dekat sini, SubahannauAllah hanya tuhan yang tahu indahnya dan betapa kreatifnya arkitek-arkitek yang menyumbang idea untuk pembangunan di Putrajaya.. Itu yang patut dipuji sangat-sangat.. Yang tak bagus dekat sini, ada burung yang color iteyy tuh.. menunjukkan bahawa bandar ini kotor.. -_-
Terima kasih Puteri UMNO Pengerang sebab sudi bawa kami even kami main tak menang satu game pun.. At least, ini menjadi pengalaman buat kami semua untuk kehidupan yang mendatang.. Thanks A lot kepada semua.. dan semoga Ukhuwah yang terjalin tidak hanya terhenti setakat moment kita di Putrajaya.. :)
Bila dapat ke Putrajaya lagi ??


No comments

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan