Papa WAN punya REWARD!

Salam buat readers yang awesome semua! hari ini merupakan hari terakhiruntuk latihan olahraga SMKBM.. kerana miggu depan... 4 hingga 8 April 2011 merupakan kejohanan balapan dan  padang bermulauntuk daerah  kota tinggi dan pengerang! actually kota tinggi menumpang dekat stadium pengerang! huhuhu 

kejohanan berlangsung di STADIUM BANDAR PENAWAR.... hmmm... agak nervous sebenarnya! tak tahu mengapa ? maybe sebab aku ini...banyak berfikir macam mana nak pertahankan EMAS 400m ! acara yang merupakan tiap-tiap tahun aku sertai... yela... aku tak boleh lah over confident sangat... sebab ..... STAR tak semestinya  dekat depan selalu..... betul tak kawan ? hmm.....    papa WAN kata tadi...

kalau dapat
3 EMAS : RM 30!
5 EMAS : RM 100!
first EMAS : RM 30!


WaH!!! bestnya kalau aku merupakan orang yang bertuah itu ..  kan seronok kalau aku penyumbang utama EMAS dan mendapatkan 5 EMAS!!! aku dapat buat yang terbaik untuk kejohanan balapan dan padang ini.... =) kawan-kawan...doakan aku semoga berjaya mengharumkan nama aku dan sekolah yey!  errmm.... tak lupa dengan itu... papa wan mencabar kami semua lagi dengan berkata.....
Dan sesiapa yang mendapat 
GELARAN OLAHRAGAWATI MENGIKUT KATEGORI ATAU KESELURUHAN
PAPA WAN JANJIKAN SPORT SHOES ADIDAS!!!!!!!!! 
^_^ wish ME LUCK!!!!  hmm...  I PROMISE TO ALL MY COACH  THAT I WILL TRY MY BEST AND GIVE THE VERY BEST !!!!


No comments

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan