MSSD PENGERANG!

Tahun ini dapat jadi wakil
 MSSD pengerang untuk Kejohanan Balapan dan padang
MSSJ yang akan berlangsung pada minggu hadapan....

agak takut juga kerana aku dah lama tak pergi minggu lepas...
emm... apa II pun aku akan buat yang terbaik untuk team ini!
Team ini hantar tak ramai mana pun...hanya 32 orang sahaja...
daripada 32 ini... hanya ada 6 kuntum bunga sahaja
termasuk aku....hehehe...

segan betul!
tak penah-penah aku belatih dengan budak lelaki..tapi..... apa kan daya...
TERPAKSA tebalkan muka yang tak berapa comel ini... HUHUUHU
^_^

Tahun ini.. 
Speacial betul tempat penginapan nya! aku dan rakan semua menginap di
KOMPLEKS RAKAN MUDA SUKAN AIR DAN UDARA DESARU!
tempatnya sungguh selesa! tempat baru dibina...agak jauh ke dalam juga..

no.bilik aku AP-1-3.. sebelah jur.. huhuhu
sangat comfortable bilik airnya!


katil ada 4 keseluruhannya , tapi dalam bilik aku..
aku dengan sweet ting aje tinggal ! HAMPEH ! :p

tengok aja diorunk main air , sampai hati mereka..
/// uling ada cubaan nak tarik aku masuk dalam kolam !
kalau betul jatuh ling , aku buat kau juling nanti ling ! ...///// 

Syahmi , Uling dan firdaus adam ,
*diowunk lahh yang bagi aku hot hari-hari *
berapi aje hati aku ! ////


No comments

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan