Selamat Pengantin Baru kak Sya dan Abg Hafidzz

hari ini ada sambutan Hari Kemerdekaan kan ? ?
betul ! betul ! betul ! hee.... dah macam apa dah kome nie.... tapi.... ada sepasang kekasih hari ini yang lagi happy..:))kenapa  kenapa ek ? sebabnya mereka akan di satukan dengan ijab dan kabul pada petang hari ini...
" Anan@Hanan Geschlecht "

haa , inilah pasangan kekasih yang akan disatukan pada petang ini... ABG HAFIDZZ & KAK SYA..abg Hafidzz adalah abg aku yang sulung sekali... dan paling bahagia  buat pasangan ini ialah.... tarikh pernikahan mereka sama dengan hari lahir Kak Sya... jadi , SELAMAT HARI JADI JUGA buat Kak Sya... :D hehehehe... orang kata apa 3 in 1...yang ini pun 3 in 1 juga... 1.Hari Pertubuhan Malaysia... 2.Hari Pernikahan... dan 3.Hari Lahir...

wee.... aku sebagai adik  yang happy-mappy ini nak ucapkan..
semoga korunk berdua disatukan dengan lancar , 
sentiasa sabar dalam menghadapi alam suami dan isteri....
 serta sentiasa di bawah berkat dan redhaNya....
Amin... amin... amin...

 ehhh.. eh... tak habis lagi ucapan aku panjang sebenarnya..
 tapi yang paling aku nak ialah mendapat anak buah lagi.. 
~cewahh ! aku ini dapat anak buah lagi lah nie... :) seronok2...~ 





2 comments

  1. wahh ! selamat pengantin baru da semoga nurrul dapat anak sedara yang baru :)))

    ReplyDelete

ღ Nice to see , nice to read ,
Once comment , I will hit you back ! :D
Its that true my poem ? HAHA. Ignore it..

Thanks , I love you all !