Holiday Journey :D

Assalamualaikum semua ! 
hmm.. cuti sekolah dah tiba ker ? ?esok baru cuti sekolah kan... hoho..
by the way , aku nie ungkal ek.. hahaha
sebab budak sekolah belum cuti.. tapi aku dah cuti dulu.. hehehealah sehari jur.. 
aku cuti pun sebab aku excited nak naik kereta api.. maklumlah aku 
belum pernah ada pengalaman naik binatang nie.. ^^ jadi agak 'jakun'  juga.. =)


singkatan daripada
KERETA API TANAH MELAYU...


aku naik kereta ini dengan bakal kakak ipar aku..
hahaha kiranya aku nie sebagai wakil untuk abang aku
yang kononnya busy dengan kerja sampai tak dapat ikut tunang pergi kL..
aku tak kisah janji aku dapat merasa naik kereta ni.. heheh =)

STESEN KEMPAS 
perjalanan daripukul 2.30 petang nak sampaikan ke daerah Segamat
Naik kebas bontot aku duduk.. mana tidak nyer.. duduk aja.. haih..
beberapa jam di dalam kereta api..alamak ! sejuk betul lah...
rasa macam nak....pee !  ? ? ? ? ? ?

macam mana gaya nie ??  ke manakah 'air' akan mengalir..egggrrr... aku tak tahan !huhu
Alhamdulillah..pukul 11 baru aku sampai rumah abang kak sha..
nama dia Faizal.. isterinya Kak Mas.. =)
aku tidur dekat Cheras kot.. hihi (aku tak tahu .. aku bukan orang KL.. )



No comments

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan