Sambutan Hari Guru SMKBM 2011

Assalamualaikum kawan semua !!! 
wah ! hari ini hari guru , 
so , kepada guru II yg banyak menyumbang dalam pendidikan di sekolah 
'' SELAMAT HARI GURU ! '' 
////tidak ternilai pengorbanan yg telah guru berikan kepada pelajar !  ////
''TERIMA KASIH cikguku ! ''

berbalik kepada tajuk aku hari ini , 
mmm sambutan yang dilakukan tak lah semeriah konsert AF atau RJL . . . 
kalau nak meriah macam tuh panggil artis-artis terkenal datang kot ..... baru Gempak giler !!!! woohhaaaa law macam tuh aku pun tak melepaskan peluang !
 lagi II artis pujaan. yayayaya ... aku paham semua tuh...
dah II kalau aku merepek kene serang pun tak sedar ! gagagagaga .... ( giler punyer budak! ) :P
walaupun tak berapa meriah aku tolonglah datang untuk memeriahkan majlis . . . 

sebenarnya tidur dekat umah lagi masyukkk ! ZZzzzZZZzz ... heee
em , nie ada lah beberapa kepingan gambar sambutan hari jadi , aku rasa kalau aku tunjuk gambar kamooo semua mesti dapat tahu macam mana reaksi daripada semua pihak ! :D



Wowwwowww , sweet lah En.Wak dan En.Saut nih...
main suap II lak dye... huk3...
papehaaal memang gembira lah cikgu II aku nieh !!! ^_^



wahhhh!!! sambil menunggu semua cikgu dok posing!
aawwww ... ayu nye ! hehehehe
ada tak yang belom kahwin.... nak number boleh ? ?  ?
gagagagag :P


perarakan daripada padang tennis....
ape seyhhh... jauh bebenor...
nape tak luar sekolah masuk ke dalam sekolah jup ?
ngeh3... ~ sengal !~



anda ada 60 SAAT !!!!
cepat II siapakah pemenangnya ? ?  ? ? lol







amboiii , cikgu II pun ada koir punya group maa!!!
memang sedapp larh cikgu II aku nyanyi!! :)


salah satu persembahan yang menarik oleh budak II
Pra-U yang baru seminggu masuk sekolah!
GEMPAK lah beb! 




TERIMA KASIH CIKGU!
SAYANG SEMUA CIKGU - cikgi AKU !!!! :D


No comments

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan