Netball MSSJ di Pontian - sUku Akhir!

yang TERBAIK 2011!
netball 18 mssd pengerang sampaisuku akhir ?
tak percaya langsung!macam sedang bermimpi sahaja! biar betul ?!
Naib JOHAN KUMPULAN ?aiishhhh!boleh percaya ke nie ? ?Alamak!!!!apa dia ?!!
Pengerang VS Kota Tinggi19 - 16 ! satu kejayaanlah kawan!
daerah ini dulu sukar nak menang!dan tak penah menang dengan
 mana-mana games...kiranya satu titik permulaan dan KEJAYAAN akan datang!

Kemudian esok harinya,lawan dengan daerah Muar...
menang nasib jek tuh Muar...setakat 2 Gol beza apalah sangat ? ? ?...18 - 16 
mungkin rezeki mereka...dan juga mungkin tak dapat berkat players 
yang dengan mudah ~FREE-HAIR~ macam dah hebat sangat jek!?!
baru menang satu games dengan Kota Coach terus cakap :
''esok players main saya benarkan free hair , okey ?''
itu lah cepat sangat lupa dan cepat sangat ALPA!
yang si bodoh pun IKUT AJE...kau suka kan nak heret ramai II
masuk dan jadi Ahli NERAKA!Aku tak dapat bayangkan...
tanya pula kenapa pakai scarf ? ? dekat aku senang saja jawapannya....
'' * mak aku tak penah ajar aku FRRE HAIR.ok.. ?''
dan dalam hatiku berkata
'' *nak buat dosa jangan humbankan aku sekali... aku tak nak jadi ahli neraka ''


No comments

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan