Tahniah buat Adikku !

Hari ini merupakan pengumuman keputusan PMR 2011 ...
So , mesti ramai budak tingkatan 3 2011 nervous semua nya kan ?
hahah.. chill saja.. jangan risau.. aku  nervous juga dulu..
tapi... eekk boleh lah.. tak semantap mana...
dapat 5A jer... huhu *dah ler lupakan cerita aku , nak cerita PMR 2011 punya
kalau usaha ye lebih .. insya'Allah dapat ganjaran ye lebih juga :)

*nie gambar adeq aku , Ina..*


Tahniah buat adik aku Ina sebab dapat straight A - ( 8A ) 
aku nak bagi apa ekk  ? ? Alamak Ina , aku tengah pokai lah.. lain kali lah yer.. huhuhu :P
Okeyh... This is short post sebab adik aku yang bongsu sibuk nak buat blog juga.. hahah

Tahun depan aku pulak nak SPM ! arrgghh !
doakan aku yer kawan straight 9A+.. 
Amin...
Tahniah kepada yang berjaya. dan kepada yang kurang berjaya..
jangan berputus asa.. :) Keep on trying harder and harder :.
The true Loser is someone who is stop trying :)

Love you All :)



7 comments

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan