Powerbank Pineng

Cuti semester hampir sudah sampai penamatnya.. Aku pun dah rasa memanggil-manggil nak ke kampus, tetiba rindu waktu-waktu busy... gaga.. ~ sumpah ayat nak muntah hijau je... Nak tumbuk-tumbuk aja korunk rasa kan ? ~ lalalala....


Yelah, sometimes kita nak rasa lapang, sometimes kita nak rasa busy dengan kerja-kerja... that's why Allah selalu pesan dekat kita supaya selalu dan sentiasa bersyukur... Ingat 5 perkara sebelum 5 perkara..hee.. Syukur itu perlu dalamkehidupan kita..baru kita akan sentiasa rasa cukup dengan apa yang kita ada... :)

Alhamdulillah, tercapai hajat aku ingin memiliki powerbank dari pineng.. Thanks My Sis Ina sebab belanja I binatang nie.. Lup you lahhh... Ngeh2.. seronoknya ada orang belanja... Thanks sebab capaikan hajat aku nak beli...

Pineng, the latest designn, PN983... Katanya design nie ringan, yer memang ringan berat 260g aja.. (boleh campak-campak jer kalau rasa tak sayang tuh, ringan kan..`hehehe`) Warna design PN983 ada 3 warna saja, Putih, Kuning dan Pink.. Act, nak warna putih, tapi stockist owner yang aku order tak ada... So, pilih warna kuning... Tak apa, yang penting Pb nie dapat Charge my phone yang lusuh tuh.. :)

Nak share apa yang penting untuk verify Powerbank Pineng Original dengan Fake.. Harap membantu.. :)
Lepas nie boleh mimpi nakberjalan ke Acheh, bulan 9 nie.. doakan paperwork I lulus ehh... nak berjalan nie.. Jeles dengan adik-adik aku, time aku cuti tak kemana pun, tapi aku dah nak naik kuliah nak berjalan ke Cameron Highland, main Ice-skating lah apa lah... Errrghhh ! >_<
Seminggu On Going !


3 comments

  1. aah setuju, kena selalu bsyukur baru rasa cukup hehe. All the best study ^_^

    ReplyDelete
  2. Salam, wahh powerbank comel..haha semoga tercapai impian nak berjalan ke Acheh (n_n)

    ReplyDelete
  3. oh baru tahu camna nak check keoriginalan..teringin nak power bank satu. boleh lah angkut jenis ni satu nanti isnyaAllah heheh

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan