I.C.U ? critical ::

hello ! hello ! 
kawan blogger yang awesome !
sihat tak korunk semua ? ?
lama sudah aku tak meng'update' ini belog...
korunk tahu kenapa ?
busy exam fever dekat sebulan meyhhh !
lagi satu hmm
mak aku .. hehehe..
tak bayar . kena sekat lah... hehehe
(padan muka kau.. siapa suruh berblogging setiap hari.. amik kau ! ! !)
sudah-sudah cukup dengan penerangan itu..
koruk faham kan semua nya ? ? 
bagus-bagus ! itu yang aku sayang korunk .. :)
korunk sayang aku tak ? ?
"silent aje ?"

ICU ??
siapa ? kenapa ? bila ? 
Danish hamizi ... kenapa ek ? sebabnya sesak nafas..
 dah dekat 2 hari dia dirawat di 
ICU Hospital Tengku Ampuan Afzan dengan bantuan alat pernafasan...
aku tengah risau dan agak sedih juga sebab berjauhan dengan insan ini...
mak aku yang beritahu... aku agak terperanjat..

aku cakap dengan mak aku , 
''mak , jom kita pergi kuantan, tengok Danish...''
walaupun pergi sana tak dapat tengok at least kurang kerisauan aku disini...

tetapi ,
 aku hanya dapat berdoa semoga 
Tuhan merahmati dan memulihkan keadaan anak sedara aku seperti sedia kala... aku rindu kannya.. next week on 23/10 merupakan ulangtahunnya yang pertama...

kawan-kawan , doakan semoga anak 
sedara Nurrul Ahmad Danish Hamizi sembuh dan sihat seperti dulu yer....
nota kaki : Nurrul nak sangat-sangat jumpa dye....
sadness girl :: NURRUL ::





7 comments

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan