(Johan) MBF Adela 1 Malaysia-Karnival IKTIRAF WILAYAH JB

(Johan) MBF Adela 1 Malaysia-Karnival IKTIRAF WILAYAH JB
 Johan  ! Johan ! Johan ! bebe ! team eguana aka MBF Adela 1 Malaysia memang superb ! aku berbangga sekali kerana aku juga salah seorang ahli kelab ini.... aku memang tabik lah dengan keupayaan dan kebolehan yang ada pada setiap ahli-ahli ini...
kali ini kak Fara aka pengurus team ini panggil aku main.. dah lama gila diowg tak panggil aku main dengan team ini... yup2... ada orang yang lebih baik daripada aku.. tentu lah yang lebih baik akan dipilih kan ? ~senyum ! ~ 

ini dia ahli-ahli yang turun :
Kak Jay (GS)
kak siti (GA)
kak Mas (GA)
kak bella (C)
kak eyqa(WA)
kak nozi (GK)
kak eyra(GD)
sam (WD)
Nurul (C)



1 comment

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan