You're MY SUNSHINE OF SMILE

Alhamdulillah.. 
perjalanan pergi dan balik dari KL ke SABAH
dalam keadaan yang selamat... malam tadi pukul 7.15 aku dan keluarga menaiki belon
untuk pulang ke semenanjung.. tiba di KL pada 10.30 p.m dan bermalam di rumah Pak Su Musang di bandar Sunway..


. Pagi kemudian... 
bertolak ke negeri yang terbesar di semenanjung Malaysia , Kuantan , Pahang...
Di mana kakak aku dan Danish comel tinggal.. :)
Di BALOK PERDANA !

Perjalanan di teruskan lagi pada pukul 8 malam ke negeri jiran 
tempat dimana aku tidur , bosan , makan , merenung , dan keseorangan..
Rumah yang menjadi pelindung kepada aku sejak aku dilahirkan sehingga kini... 
sweet home kaa ? ? ? 

arrgghh ! ! ! di situlah rasa kesedihan aku datang menjalar panjang..
Perasaan sedih dan tidak mahu tinggalkan Danish 
mencemburui hatiku lebih daripada keinginan untuk pulang ke Johor..

memang bergenang air mata ... tapi aku tahankan sedalam dalamnya.. 
dan teruskan tersenyum.. :D



I LOVE YOU,DEAR DANISH.. :)
Hard to say this and the this moment that I don't let to happens.. :(
Time To say "Good Bye"
::WE will meet and seen against ::


5 comments

  1. kalau awak nak saya buat header pun bole je..cume bagi details pasal header tu k.

    ReplyDelete
  2. wah dear danish dok pahang eh ? danish akak pown dok pahang.. tp blik sbb cuti skola.. hehe

    ReplyDelete
  3. wah2...sedihnya...takpe2,nanti jumpa lg....hehehehe

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan