Final Destination


Salam semua , happy Weekend...
Hari ini tak ada kelas lah pula... Bosan juga kalau tak ada aktiviti... Jadi tiba-tiba pulak hati
nak tengok cerita yang adik aku cakap seram sangat tuh.. mana nak tengok ?? huhu...
Perrgghh ! Sekali tengok ambil kau ! Marathon terus.. Dari Final Destination 1 -  5... Mungkin 
korunk dah tengok.. boleh lah share dengan aku.. :')

Apa yang best ? pada aku biasa jek .. apa yang seram sangat tah , aku tengok banyak action 
mengalami kematian yang sangat mengerikan... salah satu hero/heroin dalam 1-5 mesti
dapat Dejavu siapa yang akan mati.. siap ada oder list tuh... haha... Cerita nie buat aku mimpi
bukan-bukan sampai.. aDooyy ! bahaya betul ! haha.. Memang kematian tuh pasti ada 
pada kita semua kan... Action setiap scene memang excellent lah ! :D
Aku terpanggil untuk tengok secara marathon sebab aku nak tahu apa kesudahannya..dapat tak selesaikan... tapi akhirnya.. semua mati tak ada yang terselamat... and just ingatkan kita " You All just to be careful now " perrgghh ! menyirap ! itu jekk ending nya.. buat aku rasa macam nak hentak saja lappy nie ! haha Pengakuan Jujur , cerita HARRY POTTER lagi Superb pada aku.. hehe... 
Baru aku tahu maksud Dejavu hehe :D


8 comments

  1. cite ni best tp agk m'yermkn coz cara kematian sgguh m'gerikn...

    ReplyDelete
  2. citer ni tak seram, tapi mengerikan je.. babak2 kematian yang sangat2 ngeri

    ReplyDelete
  3. AKK TENGOK CITER NI SAMPAI 3 JE, 4 5 TAK DAPAT TENGOK....

    ReplyDelete
  4. wahh Nurul marathon terus ea??
    cik ana pon dulu tgk marathon..
    gile dahsyat arrr setiap scene die..
    tak sanggup nk tgk kematian diorang..
    director + storyliner die mmg perhh!
    seram je nak bukak mata..
    stiap saat rase mcm kematian tu
    ade je kan?? cik ana stiap kali
    tgk kipas atas siling berpusing,
    mesti terbayang kipas tu jatuh,
    pstu kepala putus.. perhh ngeri!!






    Luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  5. sekali tengok muntah terus.haha byk sgt.haha tengok la marathon saw plak

    ReplyDelete
  6. Akak pun tak pernah tengok lagi citer nih.. Nanti suh incit asben donlod ah.. Hehe..

    ReplyDelete
  7. haha crita ni trus jer mati sorang2.. ngeri cara dia org mati..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan