Blogger Retis [Smile]

Entry sedih.. jadi diharapkan dapat mengelap hingus menggunakan kulit durian :*
Salam semua !
 Apa khabar ? Ehh , sedar tak sedar kita telah pun bulan 7 , menghtung hari saja nak puasa... ahahh ! korunk dah habis ganti yang lopong-lopong tuh ? :P Aku terpanggil untuk  buat entry kali ini kerana aku sangat sedih sekarang nie.. *cewahh, haha mesti korunk bosan kan... 

Tak nak cerita banyak.. Meyhh tengok bawah ini... 
Boni Kacak
Ehh , apa kena mengena gambar header cik Boni dengan aku ? Okeyh , tak ada apa2... HAHA , ini lah putera merapu tapi bertempat.. Aku suka sangat baca entry Cik Boni , Why ? sebab Cik Boni selalu perasan hensem , comel dll lagi.. *nak senarai kan sini banyak2 buat apa.. karang ada yang kembang, koyak pulak seluar :P

eDY fEE
Nampak tak header Cik Edy , like evil kan ? HAHA , Memang niehh , ada saja idea-idea evil yang kreatif serta inovatif bagi nampak climax yang melampau-lampau dalam satu cerita..  Even baru saja terjumpa blog Cik Edy .. tapi aku mula jatuh hati dengan penceritaan yang pada akhirnya  diselitkan dengan moral of the story.. tak percaya kah ? Suka hati kamoo...

Bukan Retis
Kak Retis , aku biasa bahasa diri aku adik dengan blogger nie..*sekali sekala nak manja tak  salah kan.. okeyh aku memang manja :P Blogger ini lah yang selalu support aku masa aku baru nak aktif dlm blog.. ^^ huhu.. Entry blog dia agak tersirat maknanya.. korunk kena korek , cungkil  segala penjana minda untuk mendapatkan apa yang ingin disampaikan... Quite good ,  sebab aku tak mampu menulis entry tersirat seperti blogger ni.. : Nak try jana fikiran ? Jommm layan...

Izara4eva
Siapa tak kenal Dengan Ara Mat Nasir ? Tipu-tipu.. korunk mesti selalu terjah blog dia kan... Sebabnya , kebanyakkan entry kak Ara berceritakan Sweet Cik Eit.. hehe. *ehh jap2.. Cik Eit  Sweet ke ? :P  Adik jeles dengan Kak Ara dan Cik Eit yang sweet sangat ! hehe.. Nak tanya pasal ini-ni semua.. rsaanya kak Ara tempat yang paling sesuai dicari dan untuk ditanya... ^^
 Di sini pengakuan berani dibuat bahawa aku tak makan durian.. hehe bau pun dah penng kepala aku..:'/ dan Kepada Abang dan Akak yang tersenarai di atas TERIMA KASIH kerana mampu mengubah tangisan aku kepada rasa seronok dan tersenyum.. aku sedar aku tak sendiri.. Entry korunk memang super superb dan tolong lah buat aku terus tersenyum sorang2 bila baca entry korunk.. hehe :)
Hope one day aku dapat jumpa korunk semua yang awesome ! :D Terima kasih juga kepada yang selalu bagi sokongan dan dorongan kepada aku.. Pssstt , nak terjah blog mereka juga , klik gambar :D

Aku Sayang Kawan Alam Maya Semua..


7 comments

  1. wah2..

    dunia blog kat alam maya..

    tapi if jumpa live..

    mesti lg heboh kn.

    ReplyDelete
  2. hahahahha ade blog edy!!!1
    perghh suprerb time kasih jd pembaca setia.hehehehe
    hurmmm thanks again

    ReplyDelete
  3. thnx for sharing link blog best best =)

    ReplyDelete
  4. @khairul akmal bin azman hehe , betul2.. lagi2 kalau jumpa abg kay kan :D

    *mesti bnyk topik yg dibincangkan.. lama dah abg kay tak update.. :< seamat kembali ! :D

    ReplyDelete
  5. @Edy Fee HEHE , siapa suruh buat entry smpai den nak tergelak manjang.. hehe :P best sgt ! !

    *jaga2.. nanti kena bom mcm cik Boni dan kak Ara punya blog :>

    ReplyDelete
  6. @Miftahul Raudhah mereka memang best.. ramai actually , tapi yg sempat dan selalu Nurrul terjah 4 blog nie lah.. :)

    ReplyDelete
  7. wuwu . hai adik ! baru dapat singgah nie haa .. btw , jangalah sedih2 ..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan