PLKN Siri 10/2013


Salam semua ! :/
Mood aku malam tadi memang sedih , tapi biarkanlah hanya masa yang menentukan segala..
Hari ini dengan sangat gatalnya saja lah aku dok cek Warta PLKN untuk tengok nama aku
tersenarai tak dalam Siri10/2013 ... Fuhh ! dengan peraaan yang separuh sedar suka , 
separuh lagi hanyut dalam kesedihan yang melanda , Aku pun masukkan Ic 950120-01----

Penuh debaran aku menunggu bila jari comelku menekan button semakkan ! Sekali yang
keluar , dengan perasaan yang sedih lagi pilu terteralah ....
:)
.
.
:/
.
.
.
:#

Fuh ! Sedih datang dengan tiba-tiba , aku dah agak mesti aku tak dapat.. baru dok cerita-cerita 
semalam dengan kawan-kawan yang aku memang tak pergi , dibuktikan lagi dengan kenyataan
di atas... Nak Isi Borang Permohonan ? 
Nak dan tak nak , sebabnya aku teringin nak disiplinkandiri dan nak keluar dari takuk hidup aku yang sedih hati-hari ini... dalam masa yang sama aku telah pun di cop-cop oleh kak Ngah dan kakak-kakak Ipar aku tahun depan kena jaga baby adik Danish , Dina dan Kak Lang aku... :)) Mana satu ekk ?
Win-win boleh selesai tak ?


9 comments

  1. pergilah PLKN cari satu pengalaman. Dulu hna teringin nak p tapi xdapat lagipun masa tu xda pemohonan.

    ReplyDelete
  2. hehehe takpe la..syok ape plkn....dlu p jgak..pgalaman

    ReplyDelete
  3. alaaa xkena ek? huhu.. sy pun sedh jugak kalau tak g.. masa sy dulu PLKN belum lagi ada.. slps setaun tu sy habis skolah baru wujud PLKN ni.. rugi sgt2!! hehe

    eyh sronok tau jaga baby.. suka buli ngehehehe

    ReplyDelete
  4. @Onitsuka_hana tapi nak buat permohonan nak minta dari mana ? ? Nurrul check online tak ada lagi :/

    ReplyDelete
  5. @Edy Fee tulah pasal.. mesti best giler kan.. ada kawan tuh dah pergi tak mahu balik.. Nurrul nak rasa jugak !

    ReplyDelete
  6. @eVa tulah , ruga rasanya bila tak dapat.. nak join plkn siri 10/2013 nie ...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan