UnOfficially Grad On Time DBST


-Throwback 2012- Abang Aca Konvo
Dulu abang sarankan aku amek bidang Business Study(Transport) masa hari graduasi degree nya... First impression.. biasa sbb minat aku sains.. But, alhamdulillah.. almost 2 year and half aku belajar Diploma In Business Studies (Transport) DBST nie, Aku sudah pun ke penamatnya.. In sha Allah akn ke tahap seterusnya sebaris dengan rakan-rakan yang sedang belajar degree sekarang..Thanks bro Aca for the advise..
Setelah aku mendapat keputusan peperiksaan sem 5 , Alhamdulillah aku sudahpun menamatkan pembelajaranku di peringkat diploma.. Terlalu banyak kenangan pahit dan manis yang aku hadap sepanjang aku di UiTM ini.. berkat kekuatan dan kesabaran yang diberikan Allah, aku berjaya menamatkannya... Terima kasih kpd mak abah, adik-beradik, anak2 buah , pensyarah2 dari sem1 hingga sem5 dan semua yg membantu secara langsung atau tidak langsung.. :)
Aku tak sabar dah nie nak pakai Jubah, Jubah yang dekat atas ini ambil berkat aje dari abang 4tahun yang lalu... >_< hehe,.. Waiting to hold my certificate on DBST !
‪#‎Alhamdulillah‬ ‪#‎GradOnTime‬ ‪#‎SijilDiploma‬ ‪#‎ThankYou


2 comments

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan