Cuti Ahad .........


Salam buat semua !
tengah buat apa hujung minggu niee ?
ada yang pergi shopping mall , ada juga yang ke kenduri kahwin..
dan ada juga yang duduk dirumah sambil buat kerja sekolah yang bertimbun !
*aku ler tuh , hahaha.... *

Siapa suruh bertangguh ! ?? ! 
Memanglah bertangguh , sebabnya .. minggu tu bola baling , minggu nie olahraga...
Aisihhh , bersambung-sambung sukannya.. ..Minggu nie baru aku full masuk kelas...
Itu pun cikgu ramai keluar ada Karnival Minggu Bahasa Melayu,
 Last2 dalam kelas pun tak belajar sangat minggu nie.. HAHA..
~ untungllah duduk dalam kelas duk baca buku biology bab 4 ! ~
Apa-apa pun , di mana ada kemahuan distu ada Highway !
Cuma jangan salah pilih jalan aje.. tak gituh ? -,-
Semalam ada kelas tambahan Bi , dalam akhir kelas tuh , T.Mai 
ceritakan satu moral story... dan apa yang aku nak kongsikan nasihat dia adalah...

" Hidup Jangan Hanya Berserah 
kepada takdir sebelum berusaha ,"

nasihat ini sangat baik untuk kita ambil positif... 
Okeyh , sampai sini dulu... mahu sambung buat kerja sekolah...

Fact : Hari ini tinggal sorang-sorang dekat umah bab family pergi Segamat 
ada kenduri *aku paling tak suka makan nasi minyak , ta tahu kenapa.. -,- ..
Aku nak ikut , malas sangat ! hahaha.. Nasib baik ada Hero kampung sekor nihh 
buat gurau-gurau , gigit-gigit , ketawa ! haha :D

Nama si Gemuk ini - Onyet ! *sebab berperangai macam monyet.. , 
actually kucing aku banyak sangat sampai tak tahu nak bagi nama apa..j
adi tengok pada perangai aje lahh* hihi..

True : Aku dapat pergi Olahraga MSS Johor untuk mewakili daerah MSSD Pengerang ,
tapi dengan berat hati aku tolak , oleh sebab dah lama sangat tak masuk kelas ! :/
tapi minggu nie tak belajar sangat.. aiishh ! anyway ,
Happy Weekends ! :)





5 comments

  1. siapkan homework tuuu syg.
    amboi inyet eh.. lama xmain ngn kucing nak onyet tu bole ? :D

    ReplyDelete
  2. ~hai..cepat2 siapkan kerja lpas 2 bleh jln2..hehe :)

    ReplyDelete
  3. Wahhh! Atlet ar ni.. Bagus2.. Pandai balancekan antara sukan dan pelajaran.. Wish u gudluck in everything u do! ^_~

    ReplyDelete
  4. kat segamat??ada member skolah kawen kat segamat.orang same ke??spe yang kawen tu?uish...rugi tu tak makan nasi minyak.hilang dah satu nikmat dunia :P

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan