Barang dari MyBabyShop

Next month, 11 Jun birthday Miss Hanan yang genap setahun.. Sejak ibu Dina pulak dah mengandungkan adik Dina .. Dina terpaksa putus susu dari ibunya.. Pakai lah botol susu.. Terlintas di hati aku nak beli satu barangan yang berguna tuk Dina.. Asyik mainan ajee bagi.. nanti makcik yang lain pun bagi.. So nak kelainan sedikit.. dapatlah idea untuk membeli secara online nie.. 
Dua tiga hari lepas saja usha kedai barang baby online.. Tengok-tengok barang... cari barang yang aku nak .. usha harga... banding harga  Akhirnya barangan daripada MybabyShop menambat hati aku dengan harga yang jauh lebih rendah , tak ada lah murah sangat berbanding harga di Baby Shop Online yang lain...

Servis yang disediakan sangat memuaskan hati aku.. Nak-nak pulak ini adalah first time aku beli barangan secara online... Baru 2 hari lepas tak silap aku order barang nie.. Hari ini ,dah sampai melalui pos KTM.. huh , seronoknya yakk amat !! :D Sebab barang yang aku cari ini susah nak jumpa dekat barang kedai baby yang biasa.. Jadi jalan terakhir melalui online lah.. Barangan apakah itu ? Taraaa :

MAM Anti-Colic Bottle (260ml) 9oz - BPA Free .
Terima kasih kepada MyBabyShop untuk barangan yang diorder ini.. Sangat berpuas hati :) Agak-agak masa birthday Dina nanti aku ada lagi ke tidak dekat rumah yekk ???  Entah-entah dah sambung belajar.. Sebab tuh kena standby hadiah Dina awal-awal nie... Huh,harap-harap ibu Dina takbaca entry ini..kalau tidak kantuii lahhadiah yang  aku nak bagi dekat Dina.. Heheee 
- LoveKids - 


7 comments

  1. comel jer botol susu tuu..hihih..baiknyer makchik pada dina nih

    ReplyDelete
  2. comelnye botol tu.. erm.. tunggu ada ank sndri la nak beli..hehe

    ReplyDelete
  3. waaah! beli hadiah untuk anak buah ya? hehe.. comel :)

    ReplyDelete
  4. wah..boleh cuba ni nanti..hehehe

    ReplyDelete
  5. makcik yg baik hati la..hehe... Dina bila la nak besar ..hoho

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan