Kem 'Easy Add Maths'


Alamak , dah asyik berjalan jea tiba-tiba hari ini kena duduk rumah... rasa bosan pulak..
HAHA , tu lah payah nya kalau dah berjalan tak ingat rumah , sampai demam.. badan tak diberi
rehat yang cukup... Kan badan dah marah ! rasakan sendiri sebab buat badan penat ! -,-

Hari ini KEM "EASY MATH" bermula tapi khas buat subjek add math dari Selasa-Jumaat..
Dekat mana ? Dekat UniKL Pasir Gudang.. Ramai yang pergi dekat 1000 peklajar tuh..
Siyes ! Bila kawan-kawan aku update status dekat FB pasal kem ini .. aku jeles beb !
Ye arr , aku tak pergi kan... sebab apa kau tak pergi ? ?
dah sebab mak aku cakap tak payah pergi... -,-
Sedih tak sedih aku kan.. baik aku tak payah cakap nak pergi ! ! ! hilang mood aku !
Aku tengah ada semangat nak belajar , mak aku spoil kan , bila aku dah tak ada mood..
Aku buat don't know jelah... :'( //  lari masuk bilik dengan keadaan hamperr //

Aku suka gila cara penyampai Cikgu Noor Ishak masa dekat kem PISA hari itu..
Cara-cara belajar dia membuatkan aku yang tak suka dengan subjek ini.. Jadi Jatuh cinta dan
nak sentiasa mendampingi , belajar add math.. yang buat aku jeles lagi... Geng-geng aku
semua pergi , bukan setakat tuh , Hampir semua classmate 5 Amanah aku pergi .Perrh ! seronoknya...

Dah lah lama tak jumpa mereka , Aku rindu mereka semua .. Apa-apa pun .. kalau dah balik sini
korunk semua kena ajar aku , kalau tak nak ajar .. hmm aku touching nanti.. HAHA :P 
Mana boleh , kita kan selalu mengamalkan konsep sharing is Caring... so kena ajar aku..
Aku tak kira ! Aku nak jawab add math guna kaedah Easy math ! :D
 Belajar rajin-rajin , fokus belajar .. pastikan setiap butir-butir kata-kata cikgu Ishak korunk salin ehh ? Supaya tak hilang isi-isi yang penting nanti.. HAHA , // jenuh ar gtuh korunk nak menyalin :P // * Aku masih jeles lagi nieehh..-,-


9 comments

  1. napew mak xkasi g ? senang la nak jawab +math t :D

    ReplyDelete
  2. sabar tau.mungkin ada sebab mak tak bagi tu.. takpe.. InsyaAllah lain kali ada rezeki tu.. sabar tau

    ReplyDelete
  3. @Izara4eva™ memang senang care Cikgu Ishak.. Mudah pun mudah.. :) tak perlu hafal formula..

    ReplyDelete
  4. @Boni JLL3 hmm , yela cik Boni.. :) mungkin sebab boleh baca entry cik Boni kalau tak pergi.. hihi ^^

    ReplyDelete
  5. xpelatU duk umh pula..wah gne kaedah easy add math ae..stdy rjin2x taw..
    jom singgh blog sy pula..ehheehe

    ReplyDelete
  6. dik . aha ! akak minat sgt addmath ! nak akak tlg pape tak ???

    ReplyDelete
  7. hohho rugi rasanya kan.. kalo sy ,mmg frust mrajok ngn mak.. hehe

    ReplyDelete
  8. main dengan Danish dekat umah seminggu.. tolong kak ngah ! :D

    ReplyDelete
  9. Hmm , takpe2.. jangan sedih,.. pergi basuh berak danish.. hhiihihi :P

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan