Superbb ! Gossip Pagi


As usual , weekend aje rumah ini akan penuh , meriah kecooh dengan bunyi leputan
suara-suara pontianak menjerit Danish , akak-akak dan abang-abang kesayangan... FUhhHH !
Terasa macam dekat kawasan perumahan ini , Rumah aku jaa yang ada.. haha :P Tenggelam 
kehadiran rumah-rumah disekeliling dan suasana menjadi riuhh !

Laalala .. tunggu , tunggu dan tunggu... satu per satu kereta park dekat parking lot umah aku..
Huhu .. Seronoknya ! Aku paling tunggu moment niehhh ... *lagi-lagi si budak debab *
Cakap pasal Budak Debab , Aiishh , datang fe'el lain pulak Danish nie... dengan Mak teh pun
nak malu-malu... tak boleh tahan siap tunduk-tunduk kepala kiri kanan sambil jelir lidah...
Aikkk ? Anak sedara mak teh dah pandai malu-malu pulak ekk ... Dah besar dah danish..
Tahun depan pulak dapat adik... Cepatnya masa kan... hewhew..

Tapi yang paling aku terperanjat... seronok dan rancak sangat berbual *maklum dah lama tak jumpa*
cerita itu dan ini ... Tengok jam tadi pukul 12 tengah malam... Aku pun tak tahu macam mana
mata aku boleh bertahan sampai ke pukul 4 pagi dengar cerita kakak-kakak aku.. HAHA
Memang terbaik ! ! dah pulak tuh ini bangun awal tak rasa mengantuk pulak..
 dapat lah meng update..Tuh jek kot nak citer.. Huhu.. nak main ball dengan Danish...
Happy Weekend... pejam celik pejam celik cepat betul masa berlalu.. dah seminggu sekolah bercuti...Cepat pulak masa nak puasa.. Dah ganti Puasa Korunk untuk yang bolong-bolong... Haaa , Jom kita ganti ramai-ramai :D


4 comments

  1. danish akak pun ada rumah.. entry sal danish gak arini..haha..

    pssstt lagi dua hari xgnti :P

    ReplyDelete
  2. huyyo!! sampai 4 pagi tak tidor2 lagi?? dasyat nye..

    ReplyDelete
  3. nanti dah makin besar makin pemalu ;D hee. comel je

    ReplyDelete
  4. comel giler danish buat malu-malu gtuh.. hehehe.. kelakar lah danish..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi menulis komen di blog Nurrul, sebarang pertanyaan akan dibalas secepatnya. Jazakallahu khairan